دانلود نسخه فارسی بازی جنگ های صلیبی ۱ StrongHold Crusader
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود نسخه فارسی بازی جنگ های صلیبی ۱ StrongHold Crusader
نوشته شده در دو شنبه 13 ارديبهشت 1395
بازدید : 337
نویسنده : سهیل

اگر اهل بازی های استراتژیک باشید حتما نام بازی StrongHold Crusader یا همون قلعه ۱ به گوشتون خورده . این بازی یکی از جذاب ترین و محبوب ترین بازی های استراتژیک است که از همان سال ۲۰۰۳ که ساخته شد تا الان همچنان طرفداران زیادی دارد . به همین دلیل امروز در دانلود کده نسخه فارسی این بازی رو به صورت رایگان و مستقیم برای شما آماده کرده ایم .

همانطور که گفته شد سبک بازی استراتژیک هست و موضوع آن جنگ های خلیفه های مسلمان و پادشاهان مسیحی در طول جنگ های صلیبی میباشد که شما میتونید در بازی به انتخاب خود یکی از این خلفا یا پادشاهان باشید. بازی دارای امکانات و گستردگی های زیادی مثل انواع سربازان و شوالیه های مسیحی و سوارکاران عرب است . شما میتونید دور قلعه خود خندق کنده و آن را از آب پر کنید ! یا میتوانید منجنیق بسازید و دیوار دشمن را تخریب کنید !

نسخه فارسی بازی جنگ های صلیبی 1

مکانات برجسته بازی StrongHold Crusader :

- کاملا فارسی

- محیطی جذاب و سرگرم کننده برای بازیکن

- قابلیت بازی شبکه

- ساخت سواره نظام و پیاده نظام

- دارا بودن امکانات زیاد جنگی و ساخت انواع اسلحه

- و ….

 

hajm حجم : ۶۴۰ مگابایت
password پسورد فایل فشرده : www.downloadkade.com

download دانلود با لینک مستقیم

 

یک ترفند اختصاصی از طرف نویسنده سایت : میخوام یه ترفند فوق العاده برای بازی بهتون بگم که تو پول درآوردن تو بازی خیلی بهتون کمک میکنه . برای این کار شما اول معادن سنگ رو بزنید . بعد صبر کنید کارگر ها برن توشون مشغول به کار بشن . حالا دور معادن کاملا دیوار بکشید به طوری که دیگه کسی نتونه رد شه . حالا گاو آهن ها رو نزدیگ انبارتون بزنید . مشاهده میکنید که دیگه گاوها نمیرن تا معدن سنگ و برگردن ! سنگ به طور مستقیم و خیلی سریع میاد پیش گاو ها و چون گاو ها به انبار نزدیکن سریع تخلیه میکنن و اینطوری خیلی راحت میتونید سرعت تولید سنگ رو بالا ببرید و بعد اونا رو بفروشید !

منبع:www.downloadkade.com



:: موضوعات مرتبط: برنامه , بازی , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: